অংশিদাৰী
Views
  • স্থিতি: সম্পাদনাৰ বাবে মুকলি

শিক্ষকসকলৰ ক্ষেত্ৰ

শিক্ষকসকলৰ ক্ষেত্ৰ

শিক্ষাদান আৰু শিক্ষণ

শিক্ষণ আৰু শিকণ প্ৰক্ৰিয়াটো হৈছে শিক্ষাৰ আটাইতকৈ গুৰুত্বপূৰ্ণ প্ৰক্ৰিয়া। এই প্ৰক্ৰিয়াৰ জৰিয়তে শিক্ষাৰ আদান-প্ৰদান হয়। শিক্ষাদানৰ যোগে শিশুসকলে সকলো প্ৰকাৰৰ বিষয়ৰ জ্ঞান, শিশুৰ আচাৰ-ব্যৱহাৰ ইত্যাদি আহৰণ কৰে। এই ক্ষেত্ৰত শিক্ষকসকলে প্ৰধান ভূমিকা গ্ৰহণ কৰে। শিশুৰ শিক্ষাৰ ক্ষেত্ৰত শিশুসকলে কেনে ধৰণৰ পদক্ষেপ লোৱাটো উচিত বা কেনে ধৰণৰ ভূমিকা গ্ৰহণ কৰা উচিত এই সকলোবোৰ বিষয় এই শিতানত আলোচনা কৰা হৈছে।

শিক্ষক, শিক্ষাদান আৰু তথ্য-যোগাযোগ প্ৰযুক্তি

এই শিতানত শিক্ষক আৰু শিক্ষাদান ক্ষেত্ৰত তথ্য প্ৰযুক্তিবিদ্যাৰ ভূমিকাৰ বিষয়ে বহলাই আলোচনা কৰা হৈছে।

ব্লুমছৰ শিক্ষণৰ শ্ৰেণীকৰণৰ ক্ষেত্ৰ

শিক্ষাৰ একাধিক পদ্ধতি আছে। বেঞ্জামিন ব্লুম (১৯৫৬)ৰ নেতৃত্বত বিভিন্ন কলেজৰ দ্বাৰা গঠিত কমিটিয়ে শিক্ষাৰ তিনিটা পদ্ধতিৰ কথা উল্লেখ কৰিছে।

শিক্ষাদান আৰু শিক্ষণ প্ৰক্ৰিয়া উন্নত কৰিবলৈ প্ৰযুক্তি

এই শিতানত শিক্ষাৰ ক্ষেত্ৰত ব্যৱহাৰ হোৱা বিভিন্ন প্ৰযুক্তিসমূহৰ লগতে শিক্ষাখণ্ডত তথ্য যোগাযোগ প্ৰযুক্তিৰ প্ৰত্যাহবান ইত্যাদি আলোচনা কৰা হৈছে।

 

 

দিক্‌ নিৰ্ণায়ক
Back to top