কেৰিয়াৰ হিচাপে কৃত্ৰিম বুদ্ধিমত্তাৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
এই শিতানত গণিতীয় ধাৰণাৰে নিৰ্দ্ধাৰণ কৰি কেনেদৰে শিক্ষা প্ৰদান কৰিব পাৰি সেই বিষয়ে আলোচনা কৰা হৈছে।
চন্দ্ৰগ্ৰহণ আৰু আমাৰ ধাৰণাৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
ছিনেষ্টিয়া –পৃথিৱীৰ এক নতুন ‘আদিৰুপ’ৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
নিয়ন্ত্ৰিত প্ৰয়োজনৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
যিকোনো এটা বিষয় সন্দৰ্ভত বিভিন্ন বয়সৰ ছাত্ৰ গোটৰ জ্ঞান আৰু এই জ্ঞানৰ প্ৰসাৰৰ বাবে নিৰ্দ্ধাৰণ প্ৰক্ৰিয়া অতিকৈ জৰুৰী।
পশ্চিমীয়া অপসংস্কৃতি আৰু আমাৰ আওপুৰনি মূল্যবোধৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
প্ৰকৃতি, প্ৰযুক্তি আৰু মানৱৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
পঢ়া-শুনাৰ অসুবিধাবোৰৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
এই শিতানত বিজ্ঞানৰ ধাৰণাসমূহ উল্লেখ আছে।
বিশ্ব ব্ৰহ্মাণ্ডৰ আৰম্ভণি, সময় আৰু ভগৱানৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
এই শিতানত ভাৰতৰ নদীসমূহৰ বিষয়ে উল্লেখ আছে।
এই শিতানত ভুগোলৰ বিষয়ে আলোচনা কৰা হৈছে।
মানসিক জগতখনত কিতাপৰ ভূমিকাৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
ম’বাইল আসক্তিঃ এক ভয়াবহ মানসিক ব্যাধিৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
অভিভাৱক হ’বলৈ আমি কোনোদিনেই কোনো প্ৰশিক্ষণ প্ৰতিষ্ঠানত প্ৰশিক্ষণ লোৱাৰ প্ৰয়োজনবোধ নকৰো বা তেনে ধৰণৰ হয়তো প্ৰশিক্ষণ প্ৰতিষ্ঠানো নাই
আপুনি বাৰু কেতিয়াবা ভুল শাৰীত গভীৰ বিশ্বাসেৰে থিয় হৈ পাইছেনে? সেয়া হ’ব পাৰে কোনো কাউণ্টাৰৰ সন্মুখত অথবা হ’ব পাৰে কোনো প্ৰৱেশ দ্বাৰক লক্ষ্য কৰি আগবঢ়া মানুহৰ দীঘলীয়া লানিত৷ ধৰক,
হঠাতে হাতলৈ অহা ধনৰ বিষয়ে লিখা হৈছে
ৰাজ্য আৰু ৰাজ্যৰ ৰাজধানী চিনাক্ত কৰা