অংক আৰু আতংক: অভিভাৱক আৰু শিক্ষকৰ কৰণীয়ৰ বিষয়ে লিখা হৈছে
অভিভাৱকৰ শাসন আৰু শিক্ষা-ব্যৱস্থাৰ মেৰপাকত আমাৰ ল’ৰা-ছোৱালী
অসম মাধ্যমিক শিক্ষা পৰিষদ
অসমৰ শিক্ষা-ব্যৱস্থা সম্পৰ্কে কেইটিমান চিন্তা
আচল বনাম অচল শিক্ষা : সামাজিক প্ৰতিফলন আৰু কিছু অনুভৱ
আমাৰ শিক্ষা-ব্যৱস্থা সম্পৰ্কীয় পাঁচটা প্ৰসংগ
ইংৰাজী ভীতি আৰু শিক্ষা ব্যৱস্থাৰ আসোঁৱাহৰ বিষয়ে লিখা হৈছে
উচ্চ শিক্ষা, চৰকাৰৰ আৰু আমাৰ সমস্যাৰ সমীকৰণ
উচ্চ শিক্ষাৰ প্ৰতিষ্ঠানবোৰত ছাত্ৰ-ছাত্ৰীৰ দ্বাৰা শিক্ষকৰ মূল্যায়ন ব্যৱস্থা অতি প্ৰয়োজনীয়
এজন ছাত্রই পঢ়িব নিশ্চয়, কিন্তু তেওঁ কিয় পঢ়িব?
ছাত্ৰৰ কাৰণে শিক্ষকৰ বিষয়ে লিখা হৈছে
জীৱন ইমানতেই শেষ নহয়
একৈচ্ শতিকাৰ দেওনাত ভৰি দিয়া প্ৰায় পোন্ধৰতা বছৰ সম্পূৰ্ন হল;ইতিমধ্যে বিশ্বজগতত বিজ্ঞান আৰু তথ্য-যোগাযোগ প্ৰযুক্তি বিদ্যাই জ্ঞানৰ প্ৰয়োগৰ নিত্য নতুন সংঙ্কৰনৰে বিশ্বক এখন
পুথিগত শিক্ষা বনাম বাস্তৱ পৃথিৱীৰ দাবী
প্ৰচলিত শিক্ষা ব্যৱস্থা:শিক্ষক-অভিভাৱক, চৰকাৰ আৰু অসমৰ ভৱিষ্যত
পৰীক্ষা, জীৱনৰ সফলতা আৰু যুগৰ পৰিৱর্তনঃ কিছু আনুসংগিক চিন্তা
বিকল্প কেৰিয়াৰৰূপে বন্যজীৱ বিজ্ঞান
বৈজ্ঞানীক গৱেষণা
এই শিতানত ব্লুমছৰ শিক্ষা পদ্ধতিৰ তিনিটা প্ৰকাৰৰ বিষয়ে আলোচনা কৰা হৈছে।
মাতৃভাষাৰ স্বকীয়তা অক্ষুন্ন ৰখাত আমাৰ কৰণীয়
মাধ্যমিক স্তৰত বিজ্ঞান আৰু গণিত ভীতি আৰু আমাৰ দায়বদ্ধতা
মাৰ্গ দৰ্শক শিক্ষক আৰু সামাজিক মূল্যবোধৰ বিষয়ে লিখা হৈছে
আইচিটিৰ সাহায্যত শিক্ষকৰ সহজীকৰণ ভূমিকাটো শ্ৰেণীত শিক্ষকৰ শিক্ষণৰ ক্ষেত্ৰত কোনো বাধাৰ সৃষ্টি কৰিব নোৱাৰে। পৰম্পৰাগত শিক্ষকৰ প্ৰশাসনিক ক্ষমতা আৰু অভ্যাসটো এতিয়াও যথেষ্ট (বিশেষকৈ তেওঁলোকৰ বাবে যিসকলৰ সম্পৰ্কটো পাঠ্য পৰিকল্পনাৰ লগত, তৈয়াৰীৰ লগত আৰু অনুধাৱনৰ লগত সম্পৰ্কিত আছে) বিষয়।
শিক্ষক, শিক্ষাদান আৰু তথ্য-যোগাযোগ প্ৰযুক্তি
শিক্ষকসকলৰ ক্ষেত্ৰ
শিক্ষণ বিজ্ঞান(Pedagogy):ৰ বিষয়ে লিখা হৈছে
শিক্ষা বিপ্লৱৰ প্ৰয়োজনীয়তা
শিক্ষাদান আৰু শিক্ষণ
এই শিতানত শিক্ষাদান আৰু শিক্ষণ প্ৰক্ৰিয়া উন্নত কৰিবলৈ বিভিন্ন প্ৰযুক্তিৰ বিষয়ে আলোচনা কৰা হৈছে।
শিক্ষিত নিবনুৱা আৰু অসমৰ উচ্চ শিক্ষা