অতিসাৰ বা ডায়েৰীয়া ৰোগৰ বনৌষধি
অমিতা পাতৰ গুণৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
অশ্বগন্ধা ঔষধিগছৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
অসমত পোৱা কিছু বনৌষধি গুণৰ বিষয়ে ইয়াত আলোচনা কৰা হৈছে।
আদাৰ উপকাৰিতাৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
আয়ুৰ্বেদিক ঔষধ মানেই পাৰ্শ্বক্ৰিয়াহীন নহয়, সেই বিষয়ে লিখা হৈছে ।
এণ্টিবায়’টিকৰ কথা
এণ্টিবায়’টিক খোৱাৰ প্ৰসংগত :
এনাস্থেচিয়া আৰু উইলিয়াম থমাছ মৰ্টন
ঔটেঙাৰ উপকাৰিতাৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
যিকোনো ৰোগৰ পৰা পৰিত্ৰাণ পাবলৈ আমি ঔষধ খাওঁ। কিন্তু এই ঔষধৰ মাত্ৰা যদি অধিক হয় অৰ্থাত্ চিকিত্সা বিজ্ঞানৰ ভাষাত
ঔষধ ব্যৱহাৰৰ ক্ষেত্ৰত কিয় সচেতন হʼব লাগে সেই বিষয়ে আলোচনা কৰা হৈছে
ঔষধত ধাতুৰ ব্যৱহাৰৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
ঔষধবিহীন চিকিৎসাৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
ঔষধৰ বিষয়ে ইটো-সিটোৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
কঁঠালৰো আছে ঔষধি গুণৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
এজন প্ৰতিশ্ৰুতিসম্পন্ন ন-লেখকৰ দ্বাৰা ৰচিত এটা গল্পৰ সংকলন পঢ়িছিলো আজি কিছুদিনৰ পূৰ্বতে। ইয়াৰে এটা হৃদয়স্পৰ্শী গল্পত তেওঁ এনেদৰে লিখিছিল- ‘দিপলিপ নহয়, কিন্তু ধুনীয়া। ধুনীয়াও সিমান নহয়। মৰম লগা। বৰ মৰম লগা। বহু ধুনীয়া মানুহলৈ মৰম নালাগে। গীতাঞ্জলিলৈ পাছে শ্ৰদ্ধা জাগে। ছোৱালী নহয়- মহিলা।...’ এনেকুৱা একোখন ধুনীয়া বা মৰম লগা মুখ যদিহে বাৰ্ধক্য বা অন্যান্য ৰোগৰ প্ৰভাৱত পৰি আপচু ৰূপ পৰিগ্ৰহণ কৰে তেনেহ’লে সেয়া জানো দুখৰ কথা নহয়।
কাম-সেন্দুৰ
কেহেৰাজৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
খৰিচা বা বাঁহগাজৰ ঔষধি গুণৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
গুৰৰ ঔষধি গুণ কিছুমানৰ বিষয়ে ইয়াত আলোচনা কৰা হৈছে
গোমুত্ৰ আৰু ইয়াৰ ঔষধী গুনাগুণৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
ভাৰতীয় বিজ্ঞানীয়ে ঘা নিৰাময়ৰ বাবে উদ্ভাৱন কৰা এবিধ জেলৰ বিষয়ে লিখা হৈছে
ঘোঁৰা নিমৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
চফ বা পাণমুৰিৰো আছে ঔষধি গুণৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
চিকিৎসাৰ খৰচ আৰু জেনেৰিক দৰৱ
চৰ্মৰোগৰ হোমিঅ’পেথিক চিকিৎসাৰ বিষয়ে লিখা হৈছে ।
জনঔষধি ষ্ট’ৰৰ বিষয়ে লিখা হৈছে
জেনেৰিক ঔষধ আৰু চিকিৎসা ব্যয় হ্ৰাস কৰাত ইয়াৰ ভূমিকা
জেনেৰিক ঔষধৰ বিষয়ে কিছু লাগতিয়াল কথা লিখা হৈছে